فهرست مطالب چکیده..................................................................................3 مقدمه.................................................................................4 کنش پژوهی........................................................................5 طرح درس.............................................................................15 فرم الف...................................................................................38 ...
فهرست چکیده.......................................................................................4 مقدمه....................................................................................... 5 شب قبل کاروزی...........................................................................6 خاطره روز اول .............................................................................6 گزارش فیزیکی ...
فهرست تقدیروتشکر..................................................................(5) چکیده.........................................................................(6) مقدمه.........................................................................(7) فصل اول:گام اول کنش پژوهی (9) بخش اول:ویژگی های من................................................. (9) بخش دوم:موقعیت ...
مقدمه آموزش و یادگیری مفاهیمی هستند که به طور نزدیک با یکدیگر در ارتباط می باشند.آموزش فرد را در راه رسیدن به یک وضعیت مطلوب هدایت می کند اما یادگیری فرایندی است که در ان یک شخص در کارهایی که از کسب دانش و مهارت الهام گرفته اند،فعالیت می کند.در واقع درس پژوهی هم یک فرایند است که ...
چکیده: هدف از گزارش حاضر حل مشكل رفتاري و رواني يكي از دانش آموزان بوسيله ورزش است که برای جمع آوری اطلاعات وپی بردن به علت این ناهنجاری و رفتار نامطلوب دانش آموز که باعث آزار دیگر دانش اموزان و اختلال در ساعت زنگ ورزش شده بود از روش مصاحبه با خود دانش آموز و با كمك گرفتن از ...
مقدمه گزارش اولین روز گزارش فیزیکی گزارش روابط انسانی گزارش آموزشی گزارش ساختار سازمانی واقعه نگاری نتیجه گیری مقدمه برنامه کارورزی فرصت به تجربه گذاشتن آموخته ها، تعمیق تجربیات و توسعه شایستگی های حرفه ای را فراهم می کند. این فرآیند از مشاهده مسائل فیزیکی، آموزشی ،تربیتی ...
کنش پژوهی : من کی هستم؟ من که قرار است معلم ابتدایی شود، کی هستم؟چند ساله ام؟ کجا زندگی می کنم؟چه حساسیت هایی دارم؟ چه علایقی دارم؟چه توانایی هایی دارم؟ چه مطالعاتی دارم؟ در زندگی حرفه ای خود و در زندگی شخصی خود چه اهدافی دارم؟ انتظار دارم چه جور معلمی باشم ؟ چه تعریفی از معلمی ...
فهرست مقدمه.......................................................................................................................................................................6 چکیده ....................................................................................................................................................................7 کنش ...
صفات معلم خوب معلمان بايد استانداردهايی برای موفقيت تعيين کنند و دانش آموزان را آگاه سازند که از همه آنها انتظار می رود به اين استانداردها دست يابند. اين توصيه ، دو موضوع بسيار با اهميت را به يکديگر پيوند می دهد: يکی تعيين استانداردهای هدفمند ، يعنی استانداردهای مهم، چالش ...
چکیده با عنایت حضرت باری تعالی این پروژه از دوره های کارورزی در سه فصل تدوین گردیده است.بخش اول از فصل یک،شامل ویژگی ها و هویت یابی کارورز.بخش دوم،تاثیر موقعیت های فیزیکی،عاطفی،ساختار و سازمانی مدرسه در امر تدریس و بخش سوم حاوی فلسفه اهداف کارورز از گذراندن دوره ی تربیت معلم ...
چکیده : در این ترم با توجه به سرفصل هایی که برای این واحد در نظر گرفته بودند ما ابتدا روی تعریف برخی کلمات کار کردیم سپس آنها را بر روی کتاب های درسی پیاده کردیم . بعد از این کار با طریقه ی نوشتن طراحی آموزشی به شیوه رفتارگرا آشنا شدیم . پس از کار کردن با آن با طراحی آموزشی شناختی ...
چکیده درس کارورزی به مثابه بالارفتن از نردبانی است که در گودال ژرف و بی نور کار گذاشته شده است.آنچه مسلم است دانشجو معلم باید پلکان نردبان را یک به یک طی کند.در صعود،سرعت مطرح نیست، بلکه سود جستن از امنیتی که در پله های پایین تر به دست می آورد،خودش را به پله های بالاتر می رساند ...
فهرست عنوان .................................................................................................................................................................... صفحه مقدمه .................................................................................................................................................................... 1 فصل اول (گام اول کنش پژوهی) ...
مقدمه : در این کنش پژوهی می خواهم، در مورد مسئله استرس که ممکن است در هر کاری به ویژه سخنرانی اتفاق بیفتد، صحبت کنم و لازم است که بگویم، هیچ کس نمی تواند ادعا کند که در اولین تجربه خود در سخنرانی استرس نداشته است و در واقع استرس یک موضوعی است که همگان کم و بیش به آن دچار هستند و ...
چکیده: و مقدمه: ز فصل اول:گام اول کنش پژوهی 2 بخش یک :ویژگی های من و شایستگی های معلم 2 شایستگی های معلم: 2 ویژگی های یک معلم خوب از نظر ابن سینا: 4 ویژگی های یک معلم خوب از نظر جان دیویی: 5 ویژگی های معلم 5 الف) اطلاعات 5 1-آشنایی با فناوری آموزشی 5 2-بالا بردن اطلاعات عمومی 6 ...
فهرست عنوان صفحه مقدمه 1 فصل اول : درگیر نمودن دانشآموزان الف) گامهای اجرایی 3 ب) ارزیابی گامها 4 ج) مواد/ منابع آموزشی 5 د) بازاندیشی با طرح سوالات و بحث و گفتوگو (بین دانشآموز و کاروز) 5 روایت (1) 6 فصل دوم : مرور مباحث الف) گامهای اجرایی 8 ب) ارزیابی گامها 10 ج) منابع یا مواد آموزشی 10 د) ...
فهرست چکیده............................................................................................................................................................................. 4 مشاور مدرسه و مشاوره در مدارس ..........................................................................................................................5 معرفی محل کارورزی ...
فهرست مطالب » عنوان صفحه 1 – خاطره 3-2 2 – گزارش فیزیکی 4 1-2 : مشخصات ساختمان 4 2-2 : نمای بیرونی ساختمان مدرسه 4 3-2 : حیاط مدرسه 4-5 4-2 : فضای داخلی ساختمان مدرسه 6-11 5-2 : فضای داخلی کلاس مدرسه 12 6-2 : اتاق مدیر 12 7-2 : کتابخانه 13 8-2 : آبدارخانه 13 9-2 : بوفه 14 10-2 : دفتر دبیران 14 11-2 : اتاق مشاوره ...
چکیده: فعالیت های یادگیری فرصت هایی برای تجربیات مستقیم ارزیابی وبازاندیشی درباره ی یادگیری است. درکارورزی 2 دانشجویان درمعرض دانش کاربردی که ترکیبی ازانواع مختلف دانش بیانی ،موقعیتی وفراشناختی هست قرارمی گیرند،دانشجویان بایددرفعالیت های یادگیری انتخاب شده ...
فهرست مطالب مقدمه: 4 فعالیت یادگیری فردی : 5 بحث روایتی 7 فرایند کدگذاری 11 بازنویسی1: 18 باز نویسی2 19 تفسیر: 20 فعالیت یادگیری گروهی 22 بحث روایتی 24 فرایند کدگذاری: 28 بازنویسی1 35 بازنویسی2: 36 تفسیر: 37 فعالیت یادگیری کلاسی 38 بحث روایتی 40 فرایند کدگذاری : 43 بازنویسی1: 50 بازنویسی2: 51 تفسیر : ...
اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.
ایجاد وب سایت یا