فول فایل

فول فایل

بانک کامل پایان نامه مقاله تحقیق کارآموزی کارورزی طرح توجیهی کار آفرینی پروژه با پشتیبانی کامل. اگر موضوعی را پیدا نکردید و یا در خرید فایل تردید دارید حتما از طریق تلگرام سفارش دهید تا ابتدا فایل را ببینید سپس پرداخت نمایید تماس در تلگرام 09357668326 در کانال ما عضو شوید و از تخفیفات ویژه اعضا استفاده کنید، این سایت با بیش از ۴۰۰۰ فایل آماده و یک کانال تلگرام و یک کانال vip با آپلود تمامی فایلها به فروش می رسد جهت اطلاع از قیمت و... در تلگرام پیام بگذارید

آمار سایت

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 819
  • بازدید دیروز : 1089
  • بازدید کل : 3508360

دانلود تحقیق آماده در قالب word با عنوان مديريت تعارض ۱۶ ص


فهرست مطالب چكيده.....................................................................................................................................................................................................4 مقدمه......................................................................................................................................................................................................4 مفهوم تعارض........................................................................................................................................................................................4 جايگاه تعارض در مديريت..................................................................................................................................................................4 تقسيم بندي تعارضات سازماني.........................................................................................................................................................5 مديريت‌ تعارض‌.....................................................................................................................................................................................6 مفهوم‌ و ضرورت‌ مديريت‌ تعارض‌......................................................................................................................................................7 رابطه‌ تعارض‌ و عملکرد.......................................................................................................................................................................7 سطوح‌ تعارض‌........................................................................................................................................................................................8 منابع‌ ايجاد تعارض‌............................................................................................................................................................................10 مراحل‌ تعارض‌.....................................................................................................................................................................................10 مديريت‌ تعارض‌ و سبکهاي‌ آن‌ ......................................................................................................................................................11 سبکهاي‌ مختلف‌ مديريت‌ تعارض‌ (ورتيم‌ 2002).......................................................................................................................12 به‌ طور کلي‌ دو نوع‌ مذاکره‌ وجود دارد:مذاکره‌ توزيعي‌ و مذاکره‌ تلفيقي‌...............................................................................15 خلاصه‌..................................................................................................................................................................................................16 چكيده اين مقاله مفهوم تعارض را شرح داده و تعارض را تعريف مي كند. جايگاه تعارض در مديريت و سازمان را مورد بررسي قرار ميدهد. انواع تعارضات سازماني را برشمرده و آنها را تقسيم بندي مي كند. نظريه ها و رويكردهاي مختلف درباره تعارض سازماني را شرح مي دهد. به منشأ تعارضات سازماني اشاره مي كند و در پايان به مبحث مديريت تعارض و استراتژي هاي آن مي پردازد. مقدمه تعارض پديده اي است كه آثار مثبت و منفي روي عملكرد افراد و سازمان ها دارد. استفاده صحيح و مؤثر از تعارض موجب بهبود عملكرد و ارتقاي سطح سلامتي سازمان مي گردد و استفاده غير مؤثر از آن موجب كاهش عملكرد و ايجاد كشمكش و تشنج در سازمان مي شود. استفاده مؤثر از تعارض مستلزم شناخت و درك كامل ماهيت آن و همچنين علل خلق كننده و كسب مهارت در اداره و كنترل آن است كه البته امروز به عنوان يكي از مهمترين مهارت هاي مديريت به شمار مي آيد. توانايي برخورد با تعارض و اداره آن، در موفقيت مديران سازمان ها نقش ارزنده اي دارد. اگر تعار ضها سازنده باشند، موجب بروز افكار نو و خلاق مي شوند و زمينه تغيير و نوآوري و تحول سازنده را در سازمان فراهم مي سازند و در نهايت به مديريت كمك مي آنند تا به اهداف سازماني خويش نائل آيد. مفهوم تعارض در فرهنگ لغات فارسي، تعارض به معناي متعرض و مزاحم يكديگر شدن، باهم خلاف كردن و اختلاف داشتن جايگاه تعارض در مديريت آنچه كه تعارض را ايجاد مي كند، وجود نظرات مختلف و سپس ناسازگاري يا ضد و نقيض بودن آن نظريات است. درك نظرات مختلف به مديران كمك مي آند تا شيوه مناسبي را براي حل تعارض انتخاب آنند. با توجه به سير پيشرفت مكاتب فكري مديريت در طول سالهاي اخير، سه نظريه متفاوت در مورد تعارض در سازمان ها وجود دارد. نخستين ديدگاه اعتقاد دارد كه بايد از تعارض دوري جست چرا كه كاركردهاي


مبلغ قابل پرداخت 21,380 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۲۷ شهریور ۱۳۹۵               تعداد بازدید : 656

برچسب های مهم

اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.

ایجاد وب سایت یا
فروشگاه حرفه ای رایگان

خراسان شمالی شهرستان گرمه

در خرید خود تردید نکنید با پشتیبانی کامل در کنار شما هستیم پشتیبانی ۰۹۳۵۷۶۶۸۳۲۶ و تلگرام fullfil@ چون فایلها به تعداد انبوه خریداری شده در صورتی که فایلی از شما در سایت قرار دارد و رضایت ندارید از طریق تلگرام اطلاع دهید تا حذف شود

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما