گسترش زير بناي حمل و نقل ملتها ، برترين و اولين جزء جامعة حمل و نقا است . اما فراتر مي رويم ، زيرا توليدات ، اقتصاد محلي ، رقابت بين المللي اقتصادي هر ملت به حمل و نقل سريع و مورد اطمينان افراد و كالاها بستگي دارد . در اين ميان ساختار پل بزرگراه ها ، ارزنده ترين ، ضروري ترين و فني ترين جنبه هاي مورد نياز براي گسترش زير اساس حمل ونقل است . ما به پلهاي مقاومتر و با دوامتر نيازمنديم . بر اساس گزارشي از كنگرة سيستم حمل و نقل ملل 1995 دربارة موقعيت و اجرا ، بيش از 5/12 درصد از پلهاي جاده هاي ايالتي ، جاده هاي شرياني و جاده هاي گردآورنده يا ما در داراي ضعف و خرابي ساختاري هستند . 43524 پل وجود دارند كه نياز به تعميرات اساسي نوسازي يا جايگزيني دارند با وجود آنكه يك پل ناكار آمد لزوماً ناامن نيست ، بعضي از اين پلها همواره تحت بار گذرانيد و براي عبور وسايل نقلية سنگين و اتوبوسها در مسير طولاني و متناوب قرار دارند . يكي از پيشرفت هاي فني كه توقع ما را در بدست آوردن مدت زمان طولاني و تأثير گذار بر هزينة سازة پل بزرگراه ها افزايش داده ، اجراي بتنهاي مقاوم است . موادي كه تحت عنوان اجزاء و فرآورده هاي مصرفي در ساختار بتنهاي مقاوم اجرايي طبقه بندي شده اند چند دهه در آمريكا و ديگر كشور ها در ساختمانها به كار مي رفته است . ولي در سالهاي اخير ، نياز به گسترش زيربنايي ، مطالعات و اجراي HPC در پلها را شتاب بخشيد . افزايش شاخصه مقاومت و پايداري پلهايي كه HPC را در تيرها ، كف و پايه هاي خود شامل مي شوند نويد بخش كاهش هزينه نگهداري و زوال اين گونه سازه هاست . هم اكنون رقابت بر سر پيدا كردن راهي عملي جهت استفادة فراگير HPC و كاهش هزينه هاي ضروري و خطراتي كه ذاتاً در استفاده از هر نوع تكنولوژي جديد است ، مي باشد .
مبلغ واقعی 22,388 تومان 20% تخفیف مبلغ قابل پرداخت 17,910 تومان
برچسب های مهم
اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.
ایجاد وب سایت یا