شهرداري شيروان شهرداري شهرستان شيروان به قسمت هاي زير تقسيم مي شود : 1- حسابداري و امور مالي : در اين قسمت كليه ي عمليات مربوط به امور مالي و هزينه هاي انجام شده بررسي و ثبت مي شود . 2- بايگاني : كليه پرونده هاي شهرداري در اين قسمت نگه داري مي شود . 3- كامپيوتر : در اين قسمت 4- دفتر شورا : در اين قسمت مشكلاتي كه توسط مردم عادي به شهر داري انتقال داده مي شود بررسي مي شود . 5- امور اداري : 6- حمل و نقل : 7- اتاق شهردار و معاونت : محل استقرار شهردار و معاون است . 8- دبير خانه : در اين قسمت عمليات صادر كردن نقشه هاي هوايي ، شماره زدن پرونده ها و نامه هاي وارد شده و ارسال شده انجام مي شود . 9- حراست : حراست و نگهباني از شهرداري 10- واحد ساختماني : 1-10 واحد تشكيل پرونده و ثبث درخواست : وظيفه ثبت درخواست و تكميل عرصه و اعيان املاك به عهده دارد . 2-10 بازديد : بعد از تكميل اطلاعات پرونده را به قسمت بازديد ارجاء مي دهند . 3-10 قسمت پاسخ استعلام : گرفتن مدارك بازديد از ملك و تطبيق دادن آن با سنوات ملك . 4-10 قسمت ماده 10 كمسيون ها : بعد از انجام مراحل قبل اگر ملك خلافي نداشته باشد به قسمت مسئول ساختماني سپرده مي شود و در صورت داشتن خلافي به قسمت ماده 100 كمسيون ها سپرده مي شود . 5-10 درامد و نو سازي : بعد از رفع مشكل به قسمكت در آمد و نوسازي سپرده مي شود در اين قسمت فيش هاي عوارضي ساختماني و فيش هاي ديگر صادر مي شود. 6-10 واحد صدور پروانه : در اين واحد پروانه ساخت صادر مي شود و رند كار به گونه اي بوده كه بايستي ابتدا نقشه هاي ساختماني را بازنگري و مساحي كرده تا كليه ضوابط ساختماني در آن رعايت شده باشد ( شكل 1 ) شرح كار آموزي نوع كار :
مبلغ واقعی 21,380 تومان 20% تخفیف مبلغ قابل پرداخت 17,104 تومان
برچسب های مهم
اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.
ایجاد وب سایت یا