موضوع پژوهش بنده در مورد رفع مشکلات املایی مرصاد یکی از دانش آموزان کلاس دوم دبستان شهیدفیاض بخش ناحیه 5تبریز می باشد. مشکلا ت املایی مرصاد به شرح زیر می باشد: 1-عجله در نوشتن تکالیف درسی 2-داشتن حس ترس حین نوشتن املا 3-اختلال در حافظه دیداری 4-عدم استفاده از تشویق برای او حین تغییرات جزئی در ورقه املا راه هایی که برای رفع این مشکل برگزیدم عبارتند از: 1-دعوت از اولیای مرصاد به مدرسه وصحبت با ایشان 2-مشاهده رفتارهای مرصادحین نوشتن املا وصحبت کردن با او 3-استفاده از انواع روشهای گفتن املا 4-توجه به مفهوم کلمات وجملات هنگام نوشتن 5-دادن برنامه درسی منظم وبازخورد های مناسب مقدمه نظر به اینکه درس املاء و به عبارت دیگر خواندن و نوشتن پایه ی کسب علم می باشد و دانش آموزی که در درس املاء ضعیف است عملاً در سایر دروس نیز حتی با وجود استعداد بالا قابلیت پیشرفت نخواهد داشت ، زیرا دانش آموزش که نتواند به سوالات سایر دروس به درستی پاسخ دهد و یا حتی سوالات را تشخیص دهد . در همه دروس دچار ضعف خواهد شد . به همین دلیل تصمیم گرفتم برای انجام پژوهش خود وضعیت یکی ازدانش آموزان خودم را که دچار مشکلی بود بنام مرصادرا مورد بررسی قرار دهم . اقدامات صورت گرفته که باعث رفع مشکل مرصاد شد در ادامه درج شده است . در اینجا لازم است از همکاران محترم خودومدیریت محترم مدرسه وهمچنین اولیای دانش آموز که مرا در انجام پژوهش یاری نموده اند تقدیر و تشکر نمایم .
مبلغ واقعی 22,820 تومان 20% تخفیف مبلغ قابل پرداخت 18,256 تومان
برچسب های مهم
اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.
ایجاد وب سایت یا