فول فایل

فول فایل

بانک کامل پایان نامه مقاله تحقیق کارآموزی کارورزی طرح توجیهی کار آفرینی پروژه با پشتیبانی کامل. اگر موضوعی را پیدا نکردید و یا در خرید فایل تردید دارید حتما از طریق تلگرام سفارش دهید تا ابتدا فایل را ببینید سپس پرداخت نمایید تماس در تلگرام 09357668326 در کانال ما عضو شوید و از تخفیفات ویژه اعضا استفاده کنید، این سایت با بیش از ۴۰۰۰ فایل آماده و یک کانال تلگرام و یک کانال vip با آپلود تمامی فایلها به فروش می رسد جهت اطلاع از قیمت و... در تلگرام پیام بگذارید

آمار سایت

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 1215
  • بازدید دیروز : 3089
  • بازدید کل : 3521314

دفتر مدیریت کلاسی تمام پایه های ابتدایی word


مقدمه

از شما همكار محترم انتظار مي‏رود ضمن مطالعه‏ي سخن دفتر آموزش دبستاني، طبق راهنماي موجود، نسبت به تكميل هر كدام از جداول، اقدام بايسته معمول گردد.

جدول 1 /اسامي دانش‏آموزان کلاس (تک‏پایه)

اين جدول بر اساس اطلاعات استخراج شده از دفتر آمار براي کلاس‏های تک‏پایه تكميل مي‏شود.

جدول 1-1 /اسامي دانش‏آموزان کلاس (چند‏پایه)

اين جدول بر اساس اطلاعات استخراج شده از دفتر آمار براي کلاس‏های چندپايه تكميل مي‏شود.

جدول ٢ /مواد درسي و ساعات كار هفتگي دوره‏ي ابتدايي

اين جدول به استناد مصوبه‏ي جلسه‏ي هشتصدوسي‏وچهارمين جلسه‏ي شوراي عالي آموزش و پرورش مورخ 5/12/1389، با موضوع «ساماندهي زمان آموزش در دوره‏ي ابتدايي» به اين شرح است:

  • برنامه‏ي هفتگي مدارس ابتدايي به ميزان حداقل 800 جلسه در طول سال تحصيلي با رعايت جدول مواد درسي مصوب شوراي عالي آموزش و پرورش تنظيم و اجرا شود.

  • برنامه‏ي آموزشي و تربيتي هفتگي مدرسه در قالب ٢٥ جلسه‏ي آموزشي براي همه‏ي پايه‏هاي تحصيلي منحصراً در ٥ روز اول هفته سازماندهي و اجرا شود.

  • زمان هر جلسه براي پايه‏هاي اول و دوم ٤٥ دقيقه و براي پايه‏هاي سوم، چهارم، پنجم و ششم 50 دقيقه تعيين مي‏شود.

  • براي پايه‏هاي اول و دوم بعد از هر جلسه‏ي آموزشي 20 دقيقه و براي پايه‏هاي سوم، چهارم، پنجم و ششم 15 دقيقه زمان استراحت در نظر گرفته شود.

  • تلفيق زمان دو جلسه آموزش و حذف زمان استراحت بين آنها مجاز نيست.

  • مدارس ابتدايي مي‏توانند روزهاي پنجشنبه براي طراحي و اجراي برنامه‏هاي آموزشي و تربيتي از قبيلِ فعاليت‏هاي مكمل و فوق‏برنامه (اردوها، بازديدها، فعاليت‏هاي ورزشي و ...) شركت معلمان در گروه‏هاي آموزشي و آموزش‏هاي ضمن خدمت، ارتباط با خانواده‏ها، دوره‏هاي آموزش خانواده و نظاير آن داير باشند.

    قالب فایل word

 


مبلغ واقعی 28,500 تومان    20% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 22,800 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۱۸ مرداد ۱۳۹۸               تعداد بازدید : 3142

برچسب های مهم

دیدگاه های کاربران (0)

اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.

ایجاد وب سایت یا
فروشگاه حرفه ای رایگان

خراسان شمالی شهرستان گرمه

در خرید خود تردید نکنید با پشتیبانی کامل در کنار شما هستیم پشتیبانی ۰۹۳۵۷۶۶۸۳۲۶ و تلگرام fullfil@ چون فایلها به تعداد انبوه خریداری شده در صورتی که فایلی از شما در سایت قرار دارد و رضایت ندارید از طریق تلگرام اطلاع دهید تا حذف شود

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما