فول فایل

فول فایل

بانک کامل پایان نامه مقاله تحقیق کارآموزی کارورزی طرح توجیهی کار آفرینی پروژه با پشتیبانی کامل. اگر موضوعی را پیدا نکردید و یا در خرید فایل تردید دارید حتما از طریق تلگرام سفارش دهید تا ابتدا فایل را ببینید سپس پرداخت نمایید تماس در تلگرام 09357668326 در کانال ما عضو شوید و از تخفیفات ویژه اعضا استفاده کنید، این سایت با بیش از ۴۰۰۰ فایل آماده و یک کانال تلگرام و یک کانال vip با آپلود تمامی فایلها به فروش می رسد جهت اطلاع از قیمت و... در تلگرام پیام بگذارید

آمار سایت

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 711
  • بازدید دیروز : 1419
  • بازدید کل : 3528417

دانلود درس پژوهی آماده در قالب word با عنوان درس پژوهی علوم زمین پویا ۲۵ ص


چکیده پژوهش حاضر به صورت کیفی از نوع درس پژوهی با عنوان زمين پويا ودر مدرسه ی ..... اجرا شده است . این درس پژوهی به صورت گروهی و با مشارکت همکاران فرهنگی با موضوع مذکور به اجرا در آمد . ازآن جا که مساله ی آتش فشان از موضوعات بسیار مهم و جزو اهداف آموزشي دوره ی ابتدایی می باشد ، لذا چالش های پیش روی گروه در این حوزه این بود که ما چگونه می توانیم در تدریس به صورت موثر عمل کرده و اهمیت درس را به صورتی شایسته به دانش آموزان بفهمانیم . پس از اجرای طرح درس اولیه ( سناریو ) و بازبینی آن ، نهایتا سناریو در کلاس تدریس و توسط اعضای گروه به مشاهده و نقد و تحلیل گذاشته شد و در تدریس مجدد نیز اصلاحاتی صورت گرفت که نتایج ذیل از این اجرا حاصل گردیده است : v وجود دوربین و همکاران ناظر در کلاس موجب جلب توجه دانش آموزان و خروج کلاس از روند طبیعی می گردد که در تدریس مجدد سعی در رفع این اشکال گردید . v برخی از دانش آموزان بسیار کم حرف بوده و لزوم رفع این مشکل به نظر می رسد . v در تدریس مجدد مشکل گردش صحیح مجری در سطح کلاس ، برخورد خشک اولیه با دانش آموزان برطرف گردید . v مجری با طرح سوالات مختلف و طرح جملات ناقص جهت تکمیل آن توسط دانش آموزان کم حرف سعی در فعال کردن دانش آموزان می بودند . مقدمه : درس پژوهی : فرایندی است پژوهشی که بر چرخه یادگیری گروهی –کیفی مشارکتی و مداوم کارگزاران آموزشی شامل تعین مسئله – طراحی – عمل ، بازاندیشی و بازبینی یافته ها استوار است . در درس پژوهی کار با مسئله شروع می شود . اگر می خواهید آموزش را بهبود بخشید اثربخش ترین جا برای این کار کلاس درس است و بهبود در کلاس درس در درجه ی اول اهمیت است . فصل اول تعريف و تبيين مساله و توصيف چالش هاي موجود : در جلسه ی گروه های آموزشی دبستان شهید فهمیده آموزگاران مشكل دانش آموزان این دبستان دریادگیری درس علوم تجربی را مطرح نمود . يكي از اعضاي تيم درس پژوهي مشکل بودن یادگیری درس آتشفشان چون برای دانش آموزان عینی نیست وامکان مشاهده ی مستقیم این پدیده وجود ندارد را مطرح نمود بنابر این مقرر گردید الگوی مناسب طرح درسی برای آموزش در س آتشفشان ارائه گردد وهمکاران زمینه ی مناسبی برای شرکت در جشنواره ی درس پژوهی پیدا کنند.بنا بر اين اعضای گروه بر آن شدیم تا این مشکل را که به نظر اعضا ،مشکلی مهم وموثر می باشد را با روش تدریسی که رهنمون کننده ی دانش آموزان به اهداف آموزشی و تربیتی می باشد حل نماییم . تبيين ضرورت و اهميت موضوع: آموزش و پرورش ابتدايي در كشورمان در كانون‌هاي آموزشي به نام دبستان صورت مي‌گيرد. براساس آيين‌نامه اجرايي مدارس، مصوب 1379 شوراي عالي آموزش و پرورش، دبستان عبارت است از واحدي تربيتي كه آن را وزارت آموزش و پرورش تأسيس مي‌كند. براساس همين آيين‌نامه دانش‌آموزاني كه در اول مهر، 6 سال تمام داشته باشند مي‌توانند در پايه اول مدارس ابتدايي ثبت‌‌نام و به مدت 5 سال در آن تحصيل كنند.بررسي ويژگي‌هاي نظام آموزش و پرورش كشور‌هاي مختلف نشان مي‌دهد كه آموزش دورهِ ابتدايي در اغلب آنها از اهميت خاصي برخوردار است و مهمترين مقطع تحصيلي به شمار مي‌رود. به همين دليل در قانون اساسي و قوانين آموزش همگاني كه شامل آموزش و پرورش دورهِ ابتدايي نيز هست، حق برخورداري همهِ كودكان براي پرورش كامل استعدادهايشان در اغلب اين ممالك شناخته شده است.امروزه ضرورت و نقش دورهِ آموزش و پرورش ابتدايي را فقط در توسعه مهارتها و قابليت‌هاي شناختي به طور اعم و آموزش و آماده كردن كودكان براي ورود به مدارج تحصيلي بالاتر خلاصه نمي‌كنند، بلكه آن را به طور اخص عامل و اساس هرگونه تحول آغازين در عرصه رشد و توسعه اجتماعي، فرهنگي و اقتصادي مي‌دانند. نقش ثمربخش نظام آموزش همگاني، از جمله آموزش ابتدايي، از يك سو در تبديل كردن انسانها به افرادي بالنده از نظر فرهنگي و اجتماعي است و از سوي ديگر تأمين‌كننده دانش عمومي مورد نياز نيروي انساني در بخشهاي گوناگون اقتصادي و اجتماعي و خدمات به ويژه در ممالك در حال رشد است. ما در اين مقال بر آنيم با توجه به اهميت و ضرورتي كه موضوع درس زمين پويا دارد درس پژوهي خود را در اين باره انجام دهيم. تعيين اهداف پروژه : آشنايي كامل دانش آموزان با درس زمين پويا و آتش فشان درس در يك نگاه به فرايندخروج مواد (جامد،مايع،گاز)از درون زمين،آتشفشان گفته مي شود.آتشفشان ها از نظر فعاليت به سه گروه فعال،نيمه فعال،وخاموش تقسيم بندي مي شوند. در پايان اين درس دانش آموزان بايد به اهداف زير دست پيدا كنند: سطح 1:پديده هاي طبيعي مانند آتشفشان را بشناسند سطح 2:اثرات پديده ي آتشفشان در زندگي خود را بيان كنند. سطح 3:چگونه زيستن در كنار پديده ي طبيعي فوق(شناخت مكان هاي امن و ناامن،مراقبت از خود ،كمك به همنوع و ....)را بيان كنند. جدول ارزشيابي ملا ك ها و سطوح ها


مبلغ واقعی 25,700 تومان    20% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 20,560 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۳۰ فروردین ۱۳۹۶               تعداد بازدید : 565

برچسب های مهم

دیدگاه های کاربران (0)

اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.

ایجاد وب سایت یا
فروشگاه حرفه ای رایگان

خراسان شمالی شهرستان گرمه

در خرید خود تردید نکنید با پشتیبانی کامل در کنار شما هستیم پشتیبانی ۰۹۳۵۷۶۶۸۳۲۶ و تلگرام fullfil@ چون فایلها به تعداد انبوه خریداری شده در صورتی که فایلی از شما در سایت قرار دارد و رضایت ندارید از طریق تلگرام اطلاع دهید تا حذف شود

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما