چکیده: و مقدمه: ز فصل اول:گام اول کنش پژوهی 2 بخش یک :ویژگی های من و شایستگی های معلم 2 شایستگی های معلم: 2 ویژگی های یک معلم خوب از نظر ابن سینا: 4 ویژگی های یک معلم خوب از نظر جان دیویی: 5 ویژگی های معلم 5 الف) اطلاعات 5 1-آشنایی با فناوری آموزشی 5 2-بالا بردن اطلاعات عمومی 6 3-تدریس نوین 6 4-شرکت در دوره های ضمن خدمت 6 5-آشنایی با اصول روانشناسی تربیتی 6 6- داشتن طرح درس 7 ب)ابتکار 1-خلاقیت 7 2-ایجاد دنیای پرسش در کلاس 7 3-ایجاد دنیای تخیل در کلاس 8 4-واهمه نداشتن از شکست 8 5-خطرپذیری 8 6-تشخیص پیش نیازهای دانش آموزان 8 7-درمان ناتوانایی های یادگیری 9 8-شناخت تفاوت های فردی 9 ج)مهارت 9 1-مهارت های ارتباطی 9 2-مهارت در تدریس 9 3-استفاده از وسایل کمک آموزشی (تکنولوژی آموزشی) 10 4-مهارت تجزیه و تحلیل مسائل 10 د )ویژگی های اخلاقی 10 1-مراعات آداب و رسوم اجتماعی 10 2-نشاط و شادابی 11 3-آراستگی ظاهر 11 4-سعه ی صدر 11 5-اخلاص 12 6-شخصیت دادن به دیگران 12 7-تعهد در کار 12 8-تقوا 13 9-وظیفه شناسی 13 10-رأفت و مهربانی 13 11-نگرش و بینش صحیح 14 ویژگی های من: 14 بخش دو:موقعیت تدریس( ویژگی های فیزیکی،روابط و تعاملات عاطفی و...) 15 موقعیت تدریس من 15 تاثیر شرایط فیزیکی مدرسه بر دانش آموزان : 16 ضرورت بهداشت رواني در مدارس : 17 محيط فيزيك مدرسه و بهداشت رواني: 17 تغيير فضاهاي آموزشي همپاي تحول نظام هاي آموزشي: 17 وظایف کادر آموزشی: 19 بخش سه:اهداف و ایده ها هدف از معلم شدن چیست؟ 21 ایده هایی برای تاثیرگذاری معلم در کلاس : 23 ﻣﺴﺌﻠﻪ: 25 وﯾﮋﮔﯽ ﻫﺎي داﻧﺶ آﻣﻮزان دﯾﺮآﻣوز: 25 راﻫﮑﺎرﻫﺎي ﺗﺮﺑﯿﺘﯽ: 25 فصل دوم 28 گام دوم کنش پژوهی 28 «گزارش روایتی (1) از جلسۀ تدریس » 33 پیش بینی ها: 34 رخدادهای وقایع: 35 تأملات کارورز (دانشجو): 36 توصیه های معلم راهنما: 37 نتیجه گیری: 37 فصل سوم 42 گزارشات روزانه 42 بخش سه: تحلیل و نتیجه گیری 50 منابع 51
مبلغ واقعی 30,020 تومان 20% تخفیف مبلغ قابل پرداخت 24,016 تومان
برچسب های مهم
اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.
ایجاد وب سایت یا