فول فایل

فول فایل

بانک کامل پایان نامه مقاله تحقیق کارآموزی کارورزی طرح توجیهی کار آفرینی پروژه با پشتیبانی کامل. اگر موضوعی را پیدا نکردید و یا در خرید فایل تردید دارید حتما از طریق تلگرام سفارش دهید تا ابتدا فایل را ببینید سپس پرداخت نمایید تماس در تلگرام 09357668326 در کانال ما عضو شوید و از تخفیفات ویژه اعضا استفاده کنید، این سایت با بیش از ۴۰۰۰ فایل آماده و یک کانال تلگرام و یک کانال vip با آپلود تمامی فایلها به فروش می رسد جهت اطلاع از قیمت و... در تلگرام پیام بگذارید

آمار سایت

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 275
  • بازدید دیروز : 1433
  • بازدید کل : 3514112

دانلود کنش پژوهی آماده در قالب word با عنوان کنش پژوهی دبیری فیزیک ۶۵ ص


چکیده با عنایت حضرت باری تعالی این پروژه از دوره های کارورزی در سه فصل تدوین گردیده است.بخش اول از فصل یک،شامل ویژگی ها و هویت یابی کارورز.بخش دوم،تاثیر موقعیت های فیزیکی،عاطفی،ساختار و سازمانی مدرسه در امر تدریس و بخش سوم حاوی فلسفه اهداف کارورز از گذراندن دوره ی تربیت معلم و کارورزی است.فصل دوم مربوط می شود به طراحی طرح های آموزشی و اجرای آن طرح ها به شکل عملی در کلاس درس و در انتها،فصل سوم با کنش پژوهی با اقدام پژوهی خودم در باب یکی از موضوعات عدیده ی نظام آموزشی در ایران و ارایه راه حل هایی جهت بهبود و رفع و رجوع آن که امیدوارم مقبول طبع واقع گردد. مقدمه دانشگاه فرهنگیان با در نظر گرفتن رویکرد تربیت معلم فکور و کسب شایستگی های اساسی برای حرفه ی معلمی به بازنگری برنامه های درسی تربیت معلم پرداخته است.واحدهای درسی کارورزی در برنامه ی درسی تربیت معلم نقش کانونی دارد،چرا که این مهم در اسناد قانونی مورد تاکید ویژه قرار گرفته است و می تواند زمینه ای را فراهم کند تا دانشجو معلم با موقعیت های واقعی در مدرسه رو به رو شود و به پیوند نظریه و عمل در امر آموزش دست یابد. کارورزی،کاربرد عملی اصول و تئوری های تعلیم و تربیت در جریان آموزش می باشد به منظور تقویت مهارت های عملی تدریس و اخذ کفایت شایستگی معلمی.هدف کارورزی تربیت معلم فکور است. دستیابی به تحقق اهداف کارورزی در راستای تربیت معلم فکور در گرو تعامل موثر میان استاد راهنما، معلم راهنما و دانشجو معلم است که به شکل گیری چشم اندازی مشترک میان آنها کمک میکند. فضای گفت وگوی حرفه ای امکان انتقال تجربیات به معلمانی که در آغاز مسیر حرفهای خود قرار دارند، را فراهم میکند. فعالیت یادگیری کارورزی، برای کسب تجربیات مستقیم، ارزیابی و بازاندیشی درباره ی یادگیری است. در طراحی و اجرای این فعالیت این نکته مهم است که دانشجویان کارورزی با این حقیقت رو به رو شوند که بسیاری از مسائل تعلیم و تربیت پبچیده، به هم پیوسته و وابسته اند.لذا کارورزی در واقع شاه بیت و گوهر موجود در گنجینه ای است که امر مهم تربیت معلمان را برعهده دارد. امید است خداوند متعال در این راه ما را یاری کرده تا در آینده افرادی را تربیت کنیم که همواره و در همه حال خداوند خود را ناظر بر اعمال خویش بدانند و همواره به یاد او باشند. فصل اول : گام اول کنش پژوهی ( بیانیه من و موقعیت شناسی و مساله یابی) بخش اول: ویژگی های شخصی و حرفه ای مدرسه، یک جامعه‌ی کوچک است و آموزگار، نقش کِشاورزی را بر عهده دارد که می‌تواند دانه‌های روشنگری دینی، ارزش‌های انسانی، سلامتی و تندرستی و مانندِ آن را در ضمیر مخاطبین خود کاشته و نسل فردا را از مفاسد اجتماعی و زشتی‌های جامعه دور نگاه دارد. معلم نه تنها در سر کلاس به آموزش علوم می پردازد .بلکه در جهت و سمت و سو دادن به نوجوانان سرشار از انرژی و انگیزه می تواند .موثر باشد.و ارزش های اخلاقی و انسانیت و توجه به همه ابعاد زندگی مانند سلامتی و نشاط و حس زیبایی شناختی و هنر را سرلوحه قرار دهد. یکی از روش های دست یافتن به این مهم به نظر من اینست که خود معلم ابتدا به این فضایل مجهز باشد. مثلا به حفظ ظاهر و آراستگی خود اهمیت دهد. رفتاری مودبانه و احترام آمیز و انسانی داشته باشد.اهل ورزش باشد.تا دانش آموزان جذب شخصیت معلم شوند و با توجه به سن الگو پذیری به سمت فضایل اخلاقی رو آورند. بیانیه کارورزی من .......................................................................................................................................... .هیچ وقت تصورش را هم نمیکردم روزی معلم شوم هرچند آرزوی تدریس در دانشگاه را داشتم. از ویژگی هایی من می توان به دلسوزی و صبوری َاراده قوی و احساس مسوولیت و استقلال و خودکفایی نام برد,متاسفانه یا خوشبختانه انسانی نرم و مهربانی هستم وشخصیت من نوع b می باشد . فردی درونگرا و تاملی می باشم. شناخت من از خودم یا بصورت بازخوردها و قضاوت های اطرافیان در مورد من بوده و یا حاصل اندیشه و تفکر من در رابطه با رفتار های من و همچنین مطالعه و واکاوی در شخصیت خود بدست آمده .چرا که هر فرد بطور ذاتی درجهت یافتن هویتی پایدار برای خویش است. در هنگام تدریس ,سعی می کنم آندسته از ویژگی های مثبت خود را در جهت حرفه ام موثر است را تقویت کنم.و برخی ویژگی های من که جزیی از شخصیت و ذات من است را در جهت استفاده بهینه به کار برم یا با رفتار های مکمل در جهت تکمیل و همپوشانی بکوشم.مثلا تاملی و درونگرایی را در جهت واداشتن دانش آموزان به تفکر که یکی از ویژگی های درونگرایان بطور عمده اهل فکر است سوق می دهم همچنین برای ایجاد نشاط و انگیزه باید از رفتار های برونگرایان بهره ببرم .و ابراز احساسات وهیجان را تقویت کنم. در کارورزی 1و2 :نقش کارورزی بیشتر مشاهده از بیرون بوده ودر موقعیت واقعی تدریس قرار نگرفته ام تا بتوانم رفتار واقعی و خود واقعی را به تصویر بکشم.و در کارورزی 3 این فرصت فراهم میشود تا به شناخت درست از خود دست یابم.ولی با توجه به تجربیات در این مدت الگو پذیرفتن از معلمان را تجربه کرده و من شخصیت معلمی را در کارورزی 2 پسندیدم که به دور از فراهم آوردن فضای ترس و نگرانی ,اقتدار و نظم را در کلاس فراهم آورده بودند و مدیریت کلاس را بخوبی فراهم آوردند. حتی در آن هنگام که دانش آموزی را ناراحت از نمره یافت برای دلداری و ایجاد انگیزه به سمت او شتافت. در دوران تحصیل افتخار شاگردی معلمان شایسته ای داشتم که قصد استفاده از تجربیات آنها در تدریس خود دارم .و امیدوارم که دبیر خوبی باشم.کلاس فیزیک باید کلاسی جذاب و پویا باشد و تدریس فیزیک بصورت مفهومی و کاربردی صورت گیرد به تفاوت های فردی دانش آموزان توجه شود و ارزیابی و طراحی فعالیت بر اساس تیپ شخصیت و هوش های چندگانه صورت پذیرد .باتوجه به زمان اندک کلاس درس کمی دشوار به نظر می آید.ولی با ارایه تکالیف متنوع و دلخواه به عنوان بخشی از ارزشیابی مستمر هر دانش آموز می تواند زمینه دلخواه خود را به اختیار خود انتخاب کند و درس فیزیک را با روحیه و شخصیت خود عجین کند .بعنوان نمونه مثلا 3 نمره از نمره مستمر را ارایه تکالیفی بصورت:1- انجام تحقیق و پژوهش در رابطه با کاربرد مبحث مورد نظر متناسب با دانش آموزان دارای روحیه پژوهشگری 2- دادن نمونه سوالات المپیادی و دشوار به دانش آموزان سخت کوش و باهوش 3-تصویر مباحث در قالب مهارت های هنری و بهره گیری از استعداد هنری 4- انجام آزمایش ها و ساخت ماشین ها و ابزار برای افراد دارای استعداد فنی و حرکتی و علاقه مند به کارهای عملی 5- استفاده از دانش آموزان دارای هوش کلامی برای ارایه درس و کنفرانس ها و همچنین رمز سازی فرمول ها برای حفظ فرمول ها 6- استفاده از دانش آموزان دارای استعداد نویسندگی برای ارایه خلاصه و جمع بندی درس ها 7- دانش آموزان علاقه مند به فناوری الکترونیکی برای ساخت محتوای الکترونیکی و....


مبلغ واقعی 32,180 تومان    20% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 25,744 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۹ اردیبهشت ۱۳۹۶               تعداد بازدید : 445

برچسب های مهم

دیدگاه های کاربران (0)

اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.

ایجاد وب سایت یا
فروشگاه حرفه ای رایگان

خراسان شمالی شهرستان گرمه

در خرید خود تردید نکنید با پشتیبانی کامل در کنار شما هستیم پشتیبانی ۰۹۳۵۷۶۶۸۳۲۶ و تلگرام fullfil@ چون فایلها به تعداد انبوه خریداری شده در صورتی که فایلی از شما در سایت قرار دارد و رضایت ندارید از طریق تلگرام اطلاع دهید تا حذف شود

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما