فول فایل

فول فایل

بانک کامل پایان نامه مقاله تحقیق کارآموزی کارورزی طرح توجیهی کار آفرینی پروژه با پشتیبانی کامل. اگر موضوعی را پیدا نکردید و یا در خرید فایل تردید دارید حتما از طریق تلگرام سفارش دهید تا ابتدا فایل را ببینید سپس پرداخت نمایید تماس در تلگرام 09357668326 در کانال ما عضو شوید و از تخفیفات ویژه اعضا استفاده کنید، این سایت با بیش از ۴۰۰۰ فایل آماده و یک کانال تلگرام و یک کانال vip با آپلود تمامی فایلها به فروش می رسد جهت اطلاع از قیمت و... در تلگرام پیام بگذارید

آمار سایت

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 2460
  • بازدید دیروز : 1477
  • بازدید کل : 3519470

دانلود تحقیق آماده قالب ورد ویژه ارتقاء شغلی فرهنگیان با عنوان روش تدريس زبان انگليسي


دانلود تحقیق آماده قالب ورد ویژه ارتقاء شغلی فرهنگیان با عنوان روش تدريس زبان انگليسي

چکیده در امر آموزش زبان خارجي به زابن آموزان كمك مي شود تا مهارت هاي "شنيداري، گفتاري، خواندن و نوشتن" را به خود توسعه داده و دانش ساختاري پايه و واژگان ضروري زبان را در خود تقويت نمايند. کلیدواژه آموزش ، زبان ، انگلیسی ، یادگیری مقدمه شركت فعال و همكاري گروهي دانش آموزان در فرآيند تدريس، دستيابي اهداف فوق را آسان تر مي سازد. از جمله موارد مورد تاكيد در امر آموزش زبان عبارتند از: 1. به كار گيري دانش اموزان در فعاليت هاي عملي (Practical Tasks) مرتبط با شرايط واقعي زبان انگليسي. 2. ارائه فرصت كافي به دانش آموزان جهت تعامل (interaction) با يكديگر. 3. بهره گيري ازفعايت هاي دو نفره و گروهي جهت انجام فعاليت هاي جمعي به گونه اي كه هر دانش آموز در يك كار گروهي داراي و ظيفه خاص باشد. 4. برقراري تناسب مطلوب بين فعاليت ها از نظر كاربرد صحيح زبان (accuracy) و نيز به كارگيري روان و سليس زبان (fluenct) 5. ايفاي نقش معلمين به عنوان تسهل كننده آموزش به گونه اي كه معلم محوري در كلاس كاهش يافته و فعاليت هاي مبتني بر يادگيري (Learning – directed activites) افزايش يابد. 6. فرآيند ارزشيابي تداوم بخش فعاليت هاي مهارتي در آموزش و يادگيري باشد. 7. انجام كارهاي گروهي، سرودها، بازي هاي زباني و ايفاي نقش در كلاس. مهارت هاي چهارگانه 1. مهارت شنيداري (Listening) براي آموزش زبان خارجي لازم است ابتدا دانش آموزان در حد لزوم در معرض زبان قرا گيرند تا مهارت هاي دريافتي زبان (receptive skills) را در خود تقويت نمايند و سپس از آنها خواسته شود تا دست به توليد زبان بزنند، مهارت شنيداري براي رسيدن به اين هدف نقش مهمي ايفا مي كند. مهارت شنيداري ميت واند به دانش آموزان كمك كند تا دانش پايه زبان را در خود تقويت كنند. انجام فعاليت هاي زير مي تواند به توسعه مهارت شنيداري كمك كند: 1. نشنيدن و تكرار كردن (Listen and repeat) 2. شنيدن و اشاره كردن يا شنيدن جور كردن (Listen and point or listen and match) 3. شنيدن و خواندن (Listen and repeat) 4. شنيدن و انجام دادن (Listen and do) 2. مهارت گفتاري (Speaking) اين مهارت به دانش آموزان فرصت مي دهد تا الگوهاي زبان جديد را به طور شفاهي تمرين كرده و تلويد نمايند. انجام فعاليت هاي زير ميت واند به توسعه مهارت گفتاري كمك كند. 1. ايفاي نقش (role play) 2. انجام تمرينات شفاهي (oral drills) 3. بازگو كردن يك متن كوتاه شنيده شده يا خوانده شده. 4. شرح فعاليت هاي روزمره 5. حدس زدن و كامل كردن اداره يك متن از طريق گوش كرن يا يك متن ناقص. 6. توصيف يك تصوير و يا چند تصوير مربوط به هم. 7. مقايسه بين دو يا چند تصوير. 3. مهارت خواندن (Reading) در تدريس مهارت خواندن، زبان آموزان ابتد ابهص ورت منظم با حروف الفبا آشنا مي شوند. سپس با روش ديدن و گفتن (look and say) بيان كلمات را به عنوان يك واحد به طور شفاهي تمرين مي كنند. خواندن كلمات جديد با روش (Listen and read) انجام مي شود و معاني آن نيز به وسيله تصاوير درك مي شوند. تشخيص كلمات جديد و تلسط بر شكلنوشتاري آنها به وسيله تمرينات موجود در كتاب كار و به كارگيري جداول و غيره تقويت مي گردد. در گام بعدي به دانش آموزان كمك مي گردد تا بين حروف نوشته شده در كلمه و تلفط آنها ارتباط برقرار كنند.(Phonics) به تدريج زبان آموزان مهارت خواندن خود را با خواندن جملات كوتاه توسعه مي دهند تا جايي كه قادر خواهند بود تا متون خواندني را خوانده و درك نمايند و به سئوالات آن پاسخ دهند. 4. مهارت نوشتن (Writing) از آنجايي كه نگارش زبان فارسي با انگليسي كه يك زبان خارجي مي باشد متفاوت است لازم است كه دانش اموزان به انجام يك سلسله فعاليت هاي كه در اصطلاح فعاليت هاي "پيش نوشتاري" گفته مي ود مبادرت ورزند. هدف از اين نوع فعاليت ها ايجاد هماهنگي در كنترل حركات دست و چشم، رعاي فاصله و تمرين و ممارست در حركات روان و سريع قلم با خودكار جهت دست يابي به رتيم طبيعي نوشتن حروف در انگليسي مي باشد. مهارت دستخط با حركات ساده شروع شده و ابتدا با تمرين الگوهاي حروف و سپس به نوشتن حروف بزرگ و كوچك ادامه مي يابد. در نهايت به ارتباط حروف با يكديگر به شكل تقريبا سرهم (semi – cursive) ختم مي گردد. با انجام اين كار دانش اموزان به يك دستخط زيبا، واضح و روان دست پيدا خواهد كرد. در مرحله بعد، مهارت نوشتن از طريق انجم تمرينات درك تاب درسي و كتاب كار توسعه مي يابد و در نهايت نوشتن كنترل شده جملات و ساختارهاي گرامري تدريس شده با نظارت معلم انجام مي شود. روش تدريس متون خواندني (Reading) الف) مرحله امادهي (Presentation) 1. دانش آموزان بخواهيد كتاب هايشان را ببندند. چارت يا اسلايد حاوي تصاوير مربوط را نمايش دهيد. 2. با توضيحات كلي و يا طرح چند سئوال در ارتباط با موضوع متن، در دانش آموزان ايجاد آمادگي كنيد. 3. با در نظر گرفتن روش تدريس لغات جديد تعدايد از كلمات كه در فهم متن ايجاد اشكال مي كنند را تدريس كنيد. 4. سوالاتي از دانش اموزان بپرسيد كه براي جواب دادن به آنها مجبور باشند به متن مراجعه كنند و از تكنيك هاي خواندن براي درك مفهوم كلي (Skimming) و وارسي متن (Scanning) استفاده كنند. 5. در صورت نياز ساختارهاي گرامري مبهم را براي دانش آموزان به طور اجمالي توضيح دهيد. دانش واژگاني (Vocabularty) 1. واژه هاي دستوري (Function Words): عبارتند از ضماير، حروف تعريف و غيره. 2. واژه هاي معنايي (Content Words) : عبارتند از اسم، فعل، صفت و غيره ... واژگان معنايي به كار رفته در دوره راهنمايي به گونه اي هستند كه يا مي توان در كلاس يافت، يا با خود به كلاس آورد، يا تصوير آن را بر روي تخته كشيد، يا با لوحه به نمايش گذاشت يا با انجام عملي مفهوم آن را منتقل كرد و در نهايت توضيح مختصري به انگليسي يا فارسي داده و از كلمات متضاد و مترادف كمك گرفت. روش تدريس لغات جديد: الف) مرحله معرفي (Presentation) 1. از دانش آموزان بخواهيد كه كتاب هاي خود را بسته و به شما گوش دهند. 2. واژه جديد را چند بار تلفط كنيد و معني آن را با استفاده از فلاش كارت، لوحه و يا خود شئي(در صورتي كه در كلاس موجود باشد) به دانش اموزان تفهيم كنيد. 3. واژه جديد را در يك يا دو جمله جديد به كار ببريد تا مفهوم آن كاملا درك شود. 4. هر واژه را روي تخته نوشته و يا از روي فلاش كارت به دانش اموزان نشان دهيد. در اين مرحله هر واژه را چند بار تكرار نمائيد. تا فرم نوشتاري آن را در حالي كه تلفظ واژه را مي شنوند، ببيند.


مبلغ واقعی 31,460 تومان    25% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 23,595 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۶ خرداد ۱۳۹۵               تعداد بازدید : 757

برچسب های مهم

اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.

ایجاد وب سایت یا
فروشگاه حرفه ای رایگان

خراسان شمالی شهرستان گرمه

در خرید خود تردید نکنید با پشتیبانی کامل در کنار شما هستیم پشتیبانی ۰۹۳۵۷۶۶۸۳۲۶ و تلگرام fullfil@ چون فایلها به تعداد انبوه خریداری شده در صورتی که فایلی از شما در سایت قرار دارد و رضایت ندارید از طریق تلگرام اطلاع دهید تا حذف شود

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما