فول فایل

فول فایل

بانک کامل پایان نامه مقاله تحقیق کارآموزی کارورزی طرح توجیهی کار آفرینی پروژه با پشتیبانی کامل. اگر موضوعی را پیدا نکردید و یا در خرید فایل تردید دارید حتما از طریق تلگرام سفارش دهید تا ابتدا فایل را ببینید سپس پرداخت نمایید تماس در تلگرام 09357668326 در کانال ما عضو شوید و از تخفیفات ویژه اعضا استفاده کنید، این سایت با بیش از ۴۰۰۰ فایل آماده و یک کانال تلگرام و یک کانال vip با آپلود تمامی فایلها به فروش می رسد جهت اطلاع از قیمت و... در تلگرام پیام بگذارید

آمار سایت

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 1685
  • بازدید دیروز : 1437
  • بازدید کل : 3510663

دانلود تحقیق آماده در قالب word با عنوان سمينار درس فلزات در پزشكي با عنوان آلياژهاي حافظه دار ۲۴ ص


دانلود تحقیق آماده در قالب word با عنوان سمينار درس فلزات در پزشكي با عنوان آلياژهاي حافظه دار ۲۴ ص

بيومتريال‏ها بيومتريال يك ماده مصنوعي است كه براي جايگزين سازي يا تعويض بخش از بدن انسان يا موجود زنده يا به منظور كاركردن در تماس نزديك با بافت زنده استفاده مي شود. بيومتريال بايد در بدن خنثي باشد. بيومتريال ها براي التيام اعضاء و اصلاح كاربري و عمل آنها و همچنين اصلاح ناهنجاري‏ها يا وضعيت غير طبيعي به كار مي رود. يك نوع تقسيم بندي مواد بر حسب جنس آنها مي باشد كه به گروههاي فلزي، پليمري، سراميكي و مواد مركب (Composites) دسته بندي مي شود. مواد فلزي از نظر اهميتي كه در صنعت دارد به دو گروه فلزات آهني و آلياژهاي آن و فلزات غير آهني و آلياژهاي آن تقسيم مي شود. مواد فلزي عمدتاً هادي (رساناي) خوبي براي حرارت و الكتريسته هستند اغلب فلزات در درجه حرارت هاي معمولي محيط شكل پذير بوده و درمقابل واكنش‏هاي شيميايي پايداري بسيار بالايي ندارد. فلزات در شرايط معمولي داراي ساختار كريستالي اند. فلزات به صورت خالص به ندرت به كار مي روند واغلب از آلياژهاي آنها در صنعت استفاده مي شود.(1) بيومتريالهاي فلزي در كاربردهاي ارتوپدي Metallic Biomaterials In Orthopaedic Application اولين فلز به كاررفته دربدن انسان فولاد و اناديم دارشرمن بود كه براي ساخت صفحه‏ها و پيچ‏هاي شكسته بندي استخوان به كار رفت. و سپس فولاد ضد زنگ L316 و آلياژهاي كبالت- كروم به كاررفتند زيرا مقاومت خوب خوردگي و عمر خستگي مناسب و همچنين سختي، سفتي و استحكام مورد قبول داشت. فلزات نبايد داراي خاصيت سمي بودن و متاسيون زائي يا سرطان زايي در داخل بدن باشند. آلياژهاي حافظه دار Shape Memory Alloys حافظه داري يعني نگاه داشتن يكسري اطلاعات و بازگو كردن اين اطلاعات در مواقع ضروري، كه اين اطلاعات هميشه محفوظ است و از بين نخواهد رفت. منظور از حافظه داري فلز اين است كه فلز يك حالتي را حفظ مي كند و اين حالت را هميشه درخود نگهداري كرده و به همراه دارد و اگر در اثر نيرويي تغيير شكل يابد با ديدن حرارت، دوباره به حالت اوليه باز مي گردد، كه حرارت ركن اساسي است. اثر حافظه داري در سال 1938 توسط آلدن گرنينجر و گ. مورديان در دانشگاه هاي هاروارد و MIT مشاهده شده و آنها ثابت كردند كه با تغيير درجه حرارت، فاز مارتنزيتي در نمونه برنجي، شكل گرفته و يا ناپديد مي شود. فلزات آهن –پلاتين، آهن – نيكل، نيكل- آلومينيوم و فولاد ضد زنگ و نيكل – تيتانيم داراي اين اثر هستند. دانش هوانبردي، مكانيك، الكترونيك، مهندسي پزشكي و مهندسي بيولوژيكي از جمله علوم در ارتباط با اين آلياژها مي باشند.

پس از پرداخت موفق به صورت خودکار به صفحه دانلود هدایت می شوید و یک لینک دانلود به ایمیل شما نیز ارسال می شود در صورت هرگونه مشکل با پشتیبانی 09357668326 تماس بگیرید.


مبلغ واقعی 22,820 تومان    20% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 18,256 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۱۴ خرداد ۱۳۹۵               تعداد بازدید : 787

برچسب های مهم

اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.

ایجاد وب سایت یا
فروشگاه حرفه ای رایگان

خراسان شمالی شهرستان گرمه

در خرید خود تردید نکنید با پشتیبانی کامل در کنار شما هستیم پشتیبانی ۰۹۳۵۷۶۶۸۳۲۶ و تلگرام fullfil@ چون فایلها به تعداد انبوه خریداری شده در صورتی که فایلی از شما در سایت قرار دارد و رضایت ندارید از طریق تلگرام اطلاع دهید تا حذف شود

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما