فن آوری اطلاعات ، زندگي ما و شيوه هاي برقراري ارتباط با ديگران را دگرگون كرده است . به طور اساسي ، اينترنت همه جنبه هاي جامعه انساني را كم و بيش تغيير داده است. در سالهاي اخير ، اهميت اينترنت و فناوري اطلاعات - هم در فضاي تجاري و هم در فضاي خصوصي - به طور قابل ملاحظه اي افزايش يافته است (به ويژه با افزايش كاربران اينترنتي و افزايش خدمات اينترنت ) . بدون شك ، كاركنان سازمان و محيط كاريشان ، از نظر طراحي شغل ،شرايط كار و بسياري چيزهاي ديگر تحت تاثير اينترنت و فنآوري اطلاعات قرار گرفته اند . فناوری اطلاعات مدتهاست که به عنوان ابزاری شناخته شده ، توانایی هایی را به سازمان میدهد که به منظور رسیدن به رشد چشم گیر در عملکرد سازمانها خود ، به طور ریشه ای فرایندهای تجاری را طراحی مجدد کند. توسعة فناوري اطلاعات از چند طريق به بهبود روابط شركت با مشتريان كمك ميكند؛ فناوري اطلاعات مي تواند به ايجاد رابطة مستقيم بين شركتها و مشتريانشان منجر شود و به تبادل اطلاعات بين آنها كمك كند. فناوري اطلاعات شركتها را در دستيابي به مشترياني كه از نظر جغرافيايي دور از شركت هستند، قادر كرده و بهطور كلي به منزلة يك فرصت براي شركتهاست. درك سرعت و توسعة تجارت الكترونيك بين شركتها و كشورها، بسيار مهم است. به عنوان مثال شركتها مي توانند با عرضة محصولات خود از طريق اينترنت ( بهطوري كه ويژگيهاي محصولات بهصورت كامل توضيح داده شود ) با مشتريان ارتباط برقرار كنند، همچنين مشتريان از همين طريق مي توانند محصولات مورد نظر خود را خريداري كرده و نيز به بيان نظرات و شكايات خود بپردازند. شركتها نيز با استفاده از فناوري اطلاعات و ذخيرة اطلاعات دريافت شده از مشتريان و تجزيه و تحليل پيشرفتة آنها مي توانند محصولاتي منطبق بر نيازها و انتظارات مشتريان توليد كنند. اينترنت، بر خلاف رسانههاي سنتي، تمام مراحل خريد از تشخيص نياز و جستجوي اطلاعات گرفته، تا خريد محصول و فعاليتهاي بعد از خريد را پوشش مي دهد. هيچ رسانة عمومي ديگر داراي چنين ويژگيهايي نيست. (حسيني و عزيزي، 11:1385) اين رسانه جديد، رفتارهايي را که مشتري هنگام خريد از خود بروز مي دهد، تغيير داده است. بررسي فرايند خريد و رفتار مصرف کننده در اينترنت براي شرکتهاي تجارت الکترونيک براي جذب مشتري، بالا بردن فروش و افزايش سودآوري، اهميت فوقالعاده اي دارد . رضايت مشتریان از خدمات الکترونیکی و کيفيت خدمات الکترونيک از جمله مباحث عمده در جهاني شدن تجارت الکترونيک تلقي ميشوند. بالابودن کيفيت خدمت الکترونيک، کليد موفقيت هر خرده فروشي است که در محيط رقابتي جهاني تجارت الکترونيکي فعاليت مي کند. اغلب شرکتهاي باتجربه و موفق در تجارت الکترونيک اين نکته را درک کرده اند که عوامل موفقيت يا شکست فقط حضور شرکت در وب و يا بهاي پايين نيست، بلکه عامل مهم انتقال کيفيت بالاي خدمت الکترونيک است. در رابطه با مفهوم رضايت مندي مشتري تعاريف مختلفي از سوي نظريه پردازان بازاريابي ارائه شده است. کاتلر، رضايتمندي مشتري را به عنوان درجه اي که عملکرد واقعي يک شرکت انتظارات مشتري را برآورده کند، تعريف ميکند. به نظر کاتلر اگر عملکرد شرکت انتظارات مشتري را برآورده کند، مشتري احساس رضايت و در غير اين صورت احساس نارضايتي مي کند. (ديو اندري و دلخواه، 1384، 188) سوالات اصلی تحقیق آیا فن آوری اطاعات در رضایت مراجعین به تامین اجتماعی موثر است؟- -علل رضایتمندی و نارضایتی مراجعین به تامین اجتماعی در خصوص فن آوری اطعات چیست؟ نقاط ضعف و قوت فن آوری اطلاعات ارائه شده در سازمان تامین اجتماعی چیست؟
مبلغ واقعی 22,820 تومان 20% تخفیف مبلغ قابل پرداخت 18,256 تومان
برچسب های مهم
اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.
ایجاد وب سایت یا