فول فایل

فول فایل

بانک کامل پایان نامه مقاله تحقیق کارآموزی کارورزی طرح توجیهی کار آفرینی پروژه با پشتیبانی کامل. اگر موضوعی را پیدا نکردید و یا در خرید فایل تردید دارید حتما از طریق تلگرام سفارش دهید تا ابتدا فایل را ببینید سپس پرداخت نمایید تماس در تلگرام 09357668326 در کانال ما عضو شوید و از تخفیفات ویژه اعضا استفاده کنید، این سایت با بیش از ۴۰۰۰ فایل آماده و یک کانال تلگرام و یک کانال vip با آپلود تمامی فایلها به فروش می رسد جهت اطلاع از قیمت و... در تلگرام پیام بگذارید

آمار سایت

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 1103
  • بازدید دیروز : 1317
  • بازدید کل : 3531287

دانلود تحقیق آماده در قالب word با عنوان بازاريابي ۱۴ ص


چكيده: در اين مقاله به سير تحولات بازاريابي و تعريف بازاريابي بين المللي به عنوان ابزار مهم در شركت هايي كه از طريق مبادلات بين المللي، سطح توليد خود را بالا برده و سود بيشتري كسب ميكنند پرداخته شده است.و به اهميّت ومشكلات بازاريابي بين المللي اشاره گرديده است. و همچنين نقش متغيرهاي موثر در بازاريابي بين المللي مورد بررسي قرار گرفته است. و به استراتژي هاي ورود به بازاريابي بين المللي اشاره گرديده سپس تصميم در بازاريابي بيان شده است كه آن نيز خود نيازمند چهار عنصر محصول، تبليغات پيشبردي، قيمت و كانال هاي توزيع مي باشد. بعد از آن نيز تصميم درباره سازمان بازاريابي مورد بررسي قرار گرفته است كه شركت ها فعاليت هاي بازاريابي بين المللي خود را به سه شيوه مختلف اداره مي كنند وسرانجام اين بخش را به يك سازمان جهاني تبديل مي نمايند. مقدمه : در دنیای امروز وابستگی های متقابل بین مصرف کنندگان و تولید کنندگان از مرزهای محدود کشور ها فراتر رفته است و بسیاری از شرکت ها قسمتی از سهم فروش و سود خود را از عملیات بازاریابی خود در کشور های دیگر بدست می آورند. فرصت ها در گرایش شرکت ها به بازار های خارجی نقش تعیین کننده ای دارند. عدم فرصت های کافی در بازارهای داخلی و وجود فرصت های مناسب در بازار های خارجی عامل اساسی گرایش به بازاریابی بین الملل است. 1-سیر تحولات بازاریابی : مادر دودهه گذشته شاهد تغییر تدریجی نگرش های بازاریابی از بازاریابی داخلی به بازاریابی بین المللی،سپس به بازاریابی چند ملیتی و بعد از آن به بازاریابی جهانی بوده ایم. علت اصلی این تغییرات، تحولات اجتماعی،اقتصادی، سیاسی و تکنولوژیکی بوده که باعث تغییر شیوه های بازرگانی شرکتها نیز شده است. فروپاشی اتحاد جماهیرشوروی، بوجودآمدن اتحادیه اروپا، شکل گیری ((نفتا ))،رشد سریع کشور های آسیای جنوب شرقی،بهبود اوضاع اقتصادی جهان و پیشرفت تکنولوژی ارتباطات و کامپیوتر همگی باعث افزایش اهمیت و رشد بازار یابی جهاني شده است. 2-تعریف بازاریابی بین المللی : بازاریابی بین المللی در ساده ترین شکل اش، عبارت است از بازاریابی کالا و خدمات در بیش از یک کشورکه شامل صدور کالا از کشوری به کشور دیگر می باشد و ممکن است موسسه ای را شامل شود که هم تولید و هم بازاریابی آن در بیش از یک کشور انجام می گیرد بدون اینکه کالایی از مرز ها عبورکند. در پیچیده ترین شکل بازاریابی بین المللی عبارت است از برنامه ریزی و ایجاد ارتباط در طول مرز های بین المللی به منظور تحقق اهداف فردی و سازمانی.(حسيني-1383-3و4) 3-اهمیت بازار یابی بین المللی :


مبلغ قابل پرداخت 21,380 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۲۱ شهریور ۱۳۹۵               تعداد بازدید : 675

برچسب های مهم

اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.

ایجاد وب سایت یا
فروشگاه حرفه ای رایگان

خراسان شمالی شهرستان گرمه

در خرید خود تردید نکنید با پشتیبانی کامل در کنار شما هستیم پشتیبانی ۰۹۳۵۷۶۶۸۳۲۶ و تلگرام fullfil@ چون فایلها به تعداد انبوه خریداری شده در صورتی که فایلی از شما در سایت قرار دارد و رضایت ندارید از طریق تلگرام اطلاع دهید تا حذف شود

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما