صفحه مقدمه........................................................................................................................................................4 مدل کسب و کار چیست؟.................................................................................................................................5 تعریف مدل کسب و کار..................................................................................................................................6 ...............................................................................................................................................7MIS تعریف .....................................................................................................................7MIS تلاش های اخیر در زمینه MIS یک از منابع سازمان............................................................................................................................7 سیستم های اطلاعات مدیریت..........................................................................................................................8 ددئ سیستم های اطلاعات مدیریتMIS...................................................................................................................8 اطل مدیریت سیستم های اطلاعاتی (MIS) چیست ؟...................................................................................................9 کاربرد سیستم های اطلاعاتی منابع انسانی .......................................................................................................9 .............................................................................................................................................10 MISیک مدل سیستم های اطلاعات وظیفه ای........................................................................................................................11 ...................................................................................................................................12 MIS چشم اندازی از ......................................................................................................................................12 MIS حل مشکل و .................................................................................................................................13 MIS زیر سیستم های مفاهيم نوين سيستمهاي اطلاعاتي مديريت پيشرفته...............................................................................................15 سیستم های اطلاعاتی مدیریت(MIS )...............................................................................................................16 توضیحاتی دیگر در مورد سيستم هاي اطلاعات مديريت MIS.................................................................................18 سير تاريخي.................................................................................................................................................19 هدف سيستمهاي اطلاعاتي مديريت....................................................................................................................19 اجزای MIS................................................................................................................................................19 زيرمجموعه هاي سيستم MIS........................................................................................................................19 تاثیر تغییرات سيستم اطلاعات مدیریت...............................................................................................................20 اجرای MIS کاربرپسند.................................................................................................................................21 بررسي روشهاي برنامهريزي راهبردي سيستمهاي اطلاعات مديريت........................................................................23 روش جديد برنامهريزي راهبرديسيستمهاي اطلاعات مديريت................................................................................25 مراحل اجرايي.............................................................................................................................................25 معيارها و ضوابط انتخاب روش برنامهريزي......................................................................................................27 مدل ارزيابي روشها.....................................................................................................................................27 شرح کامل ایده MIS...................................................................................................................................28 مديريت ارتباط با مشتري...............................................................................................................................32 سيستم های اطلاعات مديريت شامل چه سيستم هايی است ؟...................................................................................35 علل نياز به MIS.......................................................................................................................................36 نوآوری MIS............................................................................................................................................36 ساختار ، مشخصات و وظايف MIS.............................................................................................................37 ارزش هاي بنيادي MIS............................................................................................................................38 هدف بنيادي MIS......................................................................................................................................38 خدمات پيش بيني شده در آينده نزديك..............................................................................................................38 MIS وفرآیند کسب و کار..........................................................................................................................43 مزاياي پياده سازي MIS............................................................................................................................45 سطوح امنيت در MIS...............................................................................................................................46 مدل کسب و کار MIS................................................................................................................................49 نتیجه گیری..............................................................................................................................................58 منابع......................................................................................................................................................59 مقدمه : چيزي كه در دنياي تجارت امروز اهميت كمتري به آن داده ميشود، مدل كسب و كار و يا همان Business Model است. Business Model مي تواند نقش الگو و خطكش را در هر تجارتي بازي كند. يك Business Model خوب كه معمولا از يك پاراگراف هم بيشتر نميشود، مدل كسب درآمد و چگونگي دستيابي به آن را مشخص ميكند. بديهي است كه اگر در روز نخست تصوير درستي از Business Model خود نداشته باشيم، خيلي سريع از مسير واقعي و اصلي خود دور شويم. تصميم گیری شده است تا در راستاي ارتقاء جايگاه Business Model و بالا بردن اهميت آن در تجارت و نحوه گسترش آن خصوصا در كشور عزيزمان ايران بكوشيم. مدلهایِ کسب و کارِ شرکتها یکی از عوامل اصلی در میزان موفقیت عملکرد آنها است. این مدلها که در واقع چارچوبی برای کسب درآمد هستند، به سه پرسش کلیدی در مورد شرکتها پاسخ میدهند: کدام فعالیتها، چگونه و چه وقت باید انجام شوند؟ پاسخ صحیح به این پرسشها منجر به عملکرد مناسب شرکتها و ارائه مزایای مطلوب به مشتریان شده و در نهایت سود را برای شرکت به ارمغان میآورد. با توجه به تنوع مدلهایِ کسب و کار و ویژگیهای هر یک، پاسخهای بیشماری برای سه پرسش مطرح شده محتمل است. بنابراین بیان تمام مدلها در یک مجموعه غیرممکن است، اما یافتن عناصر اصلی تأثیرگذار بر یک مدل کسب و کار و تحت کنترل داشتن آنها، فرایند طراحی یک مدل کسب وکار مناسب را تسهیل مینماید.
مبلغ قابل پرداخت 27,140 تومان
برچسب های مهم
اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.
ایجاد وب سایت یا