مقدمه.............................................................................................6 فصل اول: فرایند درس پژوهی..................................................7 بخش اول: تعیین هدف........................................................................8 بخش دوم: طراحی واحد یادگیری..........................................................9 1-طراحی نقشه ذهنی..........................................................................9 2-استخراج ایده کلیدی.......................................................................11 3-شایستگی های مورد انتظار.............................................................11 4-طراحی ملاک های شایستگی و سطوح هریک ازآن ها...........................11 5-تعیین تکلیف عملکردی...................................................................14 6-طرح پرسش های اساسی................................................................16 7- طراحی تکلیف یاگیری..................................................................16 بخش سوم: اجرای واحد یادگیری.........................................................19 1-تولید مواد آموزشی مورد نیاز برای اجرا.............................................19 2-هدایت فرایند یادگیری.....................................................................19 بخش چهارم: ارزیابی از شایستگی های کسب شده توسط دانش آموزان..........20 بخش پنجم: تامل و باز نگری..............................................................20 فصل دوم: روایت من از کارورزی4..........................................21 بخش اول: روایت فرایند درس پژوهی...................................................22 بخش دوم: کد گذاری.........................................................................26 بخش سوم: تحلیل و تفسیر پایانی..........................................................30 منابع.............................................................................................31
مبلغ واقعی 28,580 تومان 20% تخفیف مبلغ قابل پرداخت 22,864 تومان
برچسب های مهم
اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.
ایجاد وب سایت یا