فول فایل

فول فایل

بانک کامل پایان نامه مقاله تحقیق کارآموزی کارورزی طرح توجیهی کار آفرینی پروژه با پشتیبانی کامل. اگر موضوعی را پیدا نکردید و یا در خرید فایل تردید دارید حتما از طریق تلگرام سفارش دهید تا ابتدا فایل را ببینید سپس پرداخت نمایید تماس در تلگرام 09357668326 در کانال ما عضو شوید و از تخفیفات ویژه اعضا استفاده کنید، این سایت با بیش از ۴۰۰۰ فایل آماده و یک کانال تلگرام و یک کانال vip با آپلود تمامی فایلها به فروش می رسد جهت اطلاع از قیمت و... در تلگرام پیام بگذارید

آمار سایت

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 288
  • بازدید دیروز : 711
  • بازدید کل : 3534727

تعمیرات تخصصی موبایل و تبلت


تعمیرات تخصصی موبایل و تبلت

تعمیرات تخصصی موبایل و تبلت

آموزش تعمیرات تخصصی موبایل و تبلت با زبانی بسیار ساده در قالب pdf و در 110 صفحه

نمونه هایی از متن کتاب

در صفحه نمایش های LCD ،صفحه نمایش از چند لایه تشکیل شده است: 1 -صفحه کریستال مایع و دو لایه شیشه ای محافظ آن. 2 -صفحات آینه ای شکل و مات در پشت صفحه نمایش برای به وجود آوردن نور پس زمینه ی یک دست. 3 -تعدادی LED از نوع SMD( به قطعات الکتریکی ریز گفته می شود( در زیر صفحه نمایش برای ایجاد نور پس زمینه. 4-2 -نحوه ایجاد تصویر روی صفحه نمایش های LCD صفحه کریستال مایع را برای ایجاد تصویر در مسیرهای سطری و ستونی تقسیم می کنند. در هنگام ایجاد تصویر به دو مسیر از مسیرهای ایجاد شده ولتاژ داده می شود. در محل برخورد مسیرها با هم، نقطه ای نورانی ایجاد می شود که به آن پیکسل گفته می شود. پیکسل ها در کنار هم تصویر را ایجاد می کنند. نکته: هر چقدر تعداد پیکسل ها در واحد اینچ بیشتر باشد کیفیت تصویر نمایش داده شده بیشتر خواهد بود. واحد اینچ مربعی به ضلع 4mm/25 می باشد.

ویا نمونه ای دیگر

باطری ها وظیفه تاًمین ولتاژ گوشی برای روشن شدن را بر عهده دارند. باطری ها از نظر ساختار دارای دو نوع می باشند: 1 -باطری های نیکلی)Ni )2 -باطری های لیتیومی از این بین باطری های نیکل به دلیل مشکالت فراوانی که داشتند دیگر مورد استفاده قرار نمی گیرند، اما باطری های لیتیومی به دلیل داشتن وزن کم، زمان شارژ شدن پایین و زمان شارژدهی باال و همین طور قابلیت تجزیه شدن در طبیعت، باطری های مناسبی برای گوشی های تلفن همراه و تبلت ها می باشند. باطری های لیتیومی امروزه از دو نوع لیتیوم-ین )-Li Ion )و یا لیتیوم-پلیمر)Poly-Li )هستند. Bsi پایه- 2-15 پایه اطالعات و مشخصات باطری است. این اطالعات در هر لحظه به گوشی گزارش داده می شوند. در ضمن این پایه در زمان اتصال باطری، به گوشی اعالم می کند که متصل است. Temp پایه- 3-15 این پایه دمای باطری را در هر لحظه به گوشی گزارش می دهد تا دمای باطری بصورت ناگهانی باال نرود. 15-4 -ولتاژ نامی ولتاژی است که گوشی با آن روشن و یا شارژ می شود. این ولتاژ در باطری های موبایل و تبلت V 1.3 می باشد. اگر ولتاژ نامی کمتر از مقدار تعریف شده باشد اصطالحاَ به باطری، باطری در حال خواب مغناطیسی گفته می شود. برای خارج کردن باطری از این حالت باید به باطری شک داده شود. نکته : ولتاژ حداقل گوشی V 1.3 و ولتاژ فول شارژ گوشی V 2.4 است.

آموزش کاملا واضح و تصویری همراه با توضیحات کامل

بسیار کامل و جامع 

اگه خواستید ابتدا فایل رو دریافت و سپس مبلغ رو بپردازید در کانال تلگرام ما عضو شوید و سپس به ادمین پیام دهید

حجم فایل 7 مگابایت

قالب zip شده pdf


مبلغ واقعی 38,500 تومان    20% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 30,800 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۱۶ مرداد ۱۳۹۸               تعداد بازدید : 339

برچسب های مهم

دیدگاه های کاربران (0)

اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.

ایجاد وب سایت یا
فروشگاه حرفه ای رایگان

خراسان شمالی شهرستان گرمه

در خرید خود تردید نکنید با پشتیبانی کامل در کنار شما هستیم پشتیبانی ۰۹۳۵۷۶۶۸۳۲۶ و تلگرام fullfil@ چون فایلها به تعداد انبوه خریداری شده در صورتی که فایلی از شما در سایت قرار دارد و رضایت ندارید از طریق تلگرام اطلاع دهید تا حذف شود

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما