به نام ایزد پاک فصل 6: شخصیت و روان نگاشتی شخصیت و رفتار مصرف کننده : مفهوم شخصیت چهار مشخصه اصلی دارد : اولاً رفتار یک فرد برای اینکه به عنوان خصوصیات شخصی او در نظر گرفته شود باید دارای تداوم زمانی باشد. رفتارهای به خصوص باید فرد را از دیگران متمایز کند، یک خصوصیت شخصی نمی تواند در بین تمام مصرف کنندگان مشترک باشد. محققان نمی توانند دقیقا رفتار فرد را در یک موقعیت خاص طبق یک سنجه شخصیتی ÷یش بینی کنند یعنی نمی توان مارک مورد نظر یک مصرف کننده را از روی اندازه گیری خصوصیات شخصیتی او ÷یش بینی کرد. چهارمین خصوصیت شخصیت ، تعدیل تاثیر ÷یام ها و موقعیت ها بر روی رفتار مصرف کننده است. مصرف کنندگان بر حسب این که دیگران خریدهای آنها را زیر نظر دارند یا نه به صورت متقاوتی عمل می کنند یعنی متغیر موقعیتی می تواند تمایل فرد به همونایی با دیگران و رفتار خرید فرد را تحت تاثیر قرار دهد. و این بدین صورت است وقتی افراد تمایل به همنوایی با دیگران دارند از خریدهای مورد نظر خود باز می مانند اما افرادی که تمایل کمی به همنوایی با دیگران دارند چه تنها و چه با یک گروه به خرید بروند مایلند تا خریدهای مطلوب خودشان را انجام بدهند.
مبلغ واقعی 20,660 تومان 20% تخفیف مبلغ قابل پرداخت 16,528 تومان
برچسب های مهم
اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.
ایجاد وب سایت یا